Pages

saranghae

saranghae

Wednesday, January 25, 2012

R.I.N.D.U

Aku rindu dia. Rindu sangat2. Hmmmm.....tiap kali bila rindu tak boleh dibendung aku jadi sebak, sedih dan menangis sendiri. Ada waktu yang aku tak mampu nak tanggung rindu ni jadi cara terbaik untuk kurangkan rasa rindu tue dengan menangis. Dia selalu cakap kat aku jangan menangis. Dia belum mati lagi. Mungkin rasa rindu lelaki berbeza dengan wanita jadi sebab tu dia bole kawal perasaan tue. Berbeza sekali dengn aku. Kala rindu sarat tak terterbendung hujanlah airmata..........................................

Friday, January 6, 2012

Kami dah 9 Bulan, 1 minggu & 6 hari

Alhamdulilah. Dah 9 bulan, 1 minggu & 6 hari usia perhubungan kami. Walaupun masih terlalu muda lagi namun aku bersyukur kerana bukan mudah untuk menjaga kerukunan dalam sesuatu perhubungan lebih-lebih lagi perhubungan macam kami ni. Perhubungan jarak jauh. Terima kasih Allah atas kasih, sayang, cinta yang kau kurniakan dalam hati kami.


                                                               To My Dear Sayang 
""When a love is true, it wouldn’t be broken by problems, 
weakened by time, or gone by distance"