Pages

saranghae

saranghae

Wednesday, September 15, 2010

Eid Mubarak 2010

Baru sempat nak update blog. Busy giler beraya walaupun aku ni anak jati KUALA LUMPUR. Sedara mara satu LEMBAH KELANG so sesi Raya Journey pun ada banyak part le.

Yang ni time Raya Pertama kat umah aku
Banyak tak kuih????

Semua mak yg masak

Famili Pak Lang baik punya menjamu selera
Famili Mak Uteh
Raya pertama tak gi memana pun tunggu tetamu datang umah je. Memang tiap-tiap tahun mcm tue time raya pertama kitorang tak kuar beraya tapi tunggu sedara-mara datang umah. Raya kedua baru kuar tapi tak gi mana pun just umah MAK UTEH je coz anak2 Kak Long demam.

Raya ketiga gi umah Mak NGAH kat Setapak pastue umah PAK LANG kat KUNDANG. Raya ke empat baru rancak sikit. Kul 10 malam sampai umah pastue ada tetamu lak datang numah. My sepupu-sepupu sebelah my dad.

Raya korang2 pun sure lagi gempakkan tapi sebenarnya aku lebih rindukan RAMADHAN berbanding SYAWAL.




2 comments:

  1. Maz,
    ko dah pindah rumah ke atau rumah ko dah renovate?

    hahaaha...
    ko kirim salam kat mak ko yer.. lama sangat tak jumpa

    ReplyDelete
  2. anum yg ko dtg dulu tue rsanya umah lama aku...umah kampung kan...aku skang dh pindah umah tpi masih kat segambut le

    ReplyDelete