Pages

saranghae

saranghae

Tuesday, April 26, 2011

Taadaaaa.......





Assalamualaikum guys.....

Sesungguhnya aku sangat2 rindu kt blog aku ni. Dah berbulan aku tak update kat sini. Banyak yang nak dikongsi tapi line internet sangat cemburu dengan aku sehinggakan aku terpaksa melupakan sekejap blog kesayangan aku ni.

14 April yang lepas ulangtahun kelahiran aku. Dah bertambah setahun usia aku. Matang ke aku?  Entah. Birthday kali ni aku diraikan dengan 1 suprise birthday party di TGI Friday's oleh my beloved friends. Terharu giler wehhhh!!! Ingatkan dah tua2 ni org dah tk ingat birthday aku rupa2nya masih ada yang sayang.

To all My Angels Thanx a lot for the suprise. I really appreciate that. Tahun depan panjang umo celebrate lah lagi hehehehe.......

















No comments:

Post a Comment