Pages

saranghae

saranghae

Sunday, October 31, 2010

Aku Kangen Sama Kamu

Bestnyaaaa....malam malam macam ni tetiba radio online 105.8 Lite FM yg aku tgh dengar putarkan lagu DEALOVA. Sangat layan okey. Dahlah cuaca sangat sejuk dan mendamaikan dan tetiba aku jadi rindu pada DIA....hmmmm mesti dia dah tido dah time macam ni....RINDUNYA pada DIA....Aku sangat suka bait-bait lagu tue terutama part chorus.....seolah olah nyanyian hati aku untuk dia.......aduhhhh jiwang lak aku tengah2 malam buta nih...hmmm seandainya DIA bisa baca catatan aku ni aku nak DIA tahu yang aku sangat2 SAYANGKAN dia......mudah mudahan DIA takkan sia siakan aku dan kasih sayang aku padanya.....

"Kau seperti nyanyian dalam hatiku yang memanggil rinduku padamu 
seperti udara yang kuhela kau selalu ada"











..........Bila hati ini MERINDU pasti yang AKU cari KAMU CINTA............ 





No comments:

Post a Comment