Pages

saranghae

saranghae

Wednesday, August 18, 2010

Entry Pertama

Entry pertama aku di blog baru. Sebelum ni aku dah memang ada blog tapi aku rasa macam dah bosan dengan blog tue so aku pun ambil keputusan untuk buat blog baru. Hehehehe.....yang sebenarnya gatal tangan....tapi betullah blog lama aku tue aku rasa macam serabut sangat.....

Hari ni genap 8 hari umat islam berpuasa. Setakat ni alhamdulilah puasa aku masih penuh lagi. Kalau penuh sebulan pun bagus gak bukannya apa aku ni sebenarnya malas nak ganti puasa hehehehe.....tapi puasa kali ni aku rasa best sangat sebab aku dapat control pemakanan aku (yelah tue Ciksue)....yang sebenarnya aku skang ni tgh berdiet di bawah pengawasan huhuhuhu xpelah demi kesihatan. Actually aku dah start daripada bulan 7 ari tue....hmmmm hopefully tercapailah target.....

Yang ni pic ikan bakar yang aku beli kat Param Jalan Kuching...memang terbaik le ikan bakar ni. oklah nanti aku update lagi. Nak mekapkan blog sat.


No comments:

Post a Comment