Pages

saranghae

saranghae

Monday, November 15, 2010

Aku nak T.E.R.B.A.N.G

Salam kengkawan....lbh kurang 3 hari lagi aku nak terbang bersama dengan partner in crime aku Cik Puan Intan Hibiscus....ada urusan sikit kt sana...excited gak sebab ni first time aku nk kuar dari Malaysia...dahlah tue perjalanan tanpa bersama keluarga tercinta lak tue....

Semoga semuanya berjalan lancar dan semoga selamat perjalanan aku pergi dan balik ke sana....aku nak siapkan barang2 yg nak dibawa...sipakan awal2 biar tak kelam kabut nanti...dah le flight aku pukul 7 pagi....giler awal nk kena ada kat airport.... tido umah alang le jawabnya sebab umah dia dkt nak ke airport....Ya Allah Ya Tuhanku aku mohon padamu Ya Allah semoga kau berkati perjalananku ini...semoga segalanya akan berjalan sesuai mengikut kehendakmu....









1 comment:

  1. wah!!! sonoknye dpt p oversea...moga slmt pergi & balik...aminnn...

    ReplyDelete